IMATE IDEJU ZA PROJEKT?

* Popunite označena polja

Ciljna skupina je ona grupa pojedinaca ili organizacija, poduzeća, javnih ustanova itd. čiji se problem rješava kroz projekt i na koje projekt ima najveći utjecaj budući da se zbog njih provodi. Svaki projekt ima ciljnu skupinu, nekoga zbog koga radimo to što radimo. Ljudi su, dakle, ključna stavka, od njih sve kreće i s njima sve završava. Ciljana skupina je u konačnici skupina koja sudjeluje u aktivnostima projekta. (Potrebno je razlikovati ciljnu skupinu od krajnjih korisnika – onih koji će imati korist nakon završetka projekta.) Npr. Ako se radi o nekom projektu koji provodi škola, ciljna skupina mogu biti profesori koji će se educirati za upotrebu nove računalne opreme koja se nabavila u sklopu projekta. Krajnji korisnici bit će učenici, jer će njima profesori prenositi svoja novostečena znanja.

Imate ideju za projekt?

Imate ideju za projekt?

Slobodno nas kontaktirajte!

Ispunjavanjem ovog obrasca Vaša ideja doći će na pravo mjesto jer je Razvojna agencija VIDRA Vaša adresa za razvojne projekte

Prijavi projekt
← Povratak na Naslovnicu

Novosti

Objavljen natječaj za obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za provedbu podmjere 5.2. »Potpora za ulaganja u obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama, nepovoljnim klimatskim prilikama i katastrofalnim događajima« – provedba tipa operacije 5.2.1. »Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala«. Prihvatljivi troškovi financiranja u okviru podmjere 5.2. odnose se […]

Usluge

Informiranje i savjetovanje

Edukacija

    Edukacija

  • EU fondovi i drugi izvori financiranja investicija
  • Stvaranje novog poslovnog pothvata
  • Poslovno planiranje
  • Marketing
  • Inovacije
  • Internacionalizacija poslovanja
  • E-poslovanje

Studije izvedivosti i analize troškova koristi

    Studije izvedivosti i analize troškova koristi

  • Ispitivanje tržišta
  • Operativna, financijska i razvojna poslovanja
  • Provjera poslovne zamisli

Poslovno planiranje

    Poslovno planiranje

  • Planiranje osnivanja i razvoja poslovanja
  • Priprema poslovnog plana za potencijalne ulagače/kreditore
  • Priprema i izrada predinvesticijskih i investicijskih programa

Stvaranje novog poslovnog pothvata

    Stvaranje novog poslovnog pothvata

  • Olakšavanje osnivanja novog poslovnog pothvata koji se zasniva na studiji izvedivosti i/ili poslovnom planu
  • Osiguranje uspostavljanja, preživljavanja i rasta poslovanja
  • Pomoć pri osnivanju tvrtke/obrta
  • Savjetovanje o ljudskim potencijalima, mentorski rad
  • Upoznavanje s razvojnim /poticajnim programima institucija
  • Savjetovanje na području inovacija
  • Zaštita intelektualnog ili industrijskog vlasništva
  • Istraživanje tržišta

Strateški razvoj planiranja

    Stvaranje novog poslovnog pothvata

  • Planiranje budućeg smjera i razvoja poslovanja zasnovanog na realnim ciljevima te procjena jaza između sadašnjeg stanja i buduće željene/poželjne pozicije
  • Istraživanje unutarnjih i vanjskih prilika koje djeluju na poslovanje
  • Razvoj menadžerske «sposobnosti predviđanja» kako bi se poboljšalo buduće strateško djelovanje i mogućnosti
  • Upravljanje i vođenje tvrtke
  • Unutarnja organizacija i komuniciranje
  • Savjetovanje na području inovacija
  • Vođenje poslovnih strategija
  • Izrada poslovnih i investicijskih planova za privlačenje kapitala

Upravljanje financijama i pristup izvorima financiranja

    Upravljanje financijama i pristup izvorima financiranja

  • Analiza potreba poduzeća za sredstvima i istraživanje načina na koje se može ostvariti vanjsko financiranje uključujući banke
  • Prodavanje dionica i prodavanje imovine
  • Korištenje bespovratnih sredstava fondova EU
  • Korištenje instrumenata osiguranja

Marketing

    Upravljanje financijama i pristup izvorima financiranja

  • Stvaranje marketinške svjesnosti i stručnosti s obzirom na cjelokupno poslovanje sa svrhom brzog prepoznavanja i realiziranja poslovnih prilika, i usmjeravanje sredstava na promjenjive potrebe kupaca
  • Proizvod
  • Promocija
  • Cijena
  • Distribucija

Internacionalizacija poslovanja

    Internacionalizacija poslovanja

  • Razvijanje međunarodnog potencijala
  • Prepoznavanje tržišta i ciljano usmjeravanje
  • Razvoj proizvoda/usluge
  • Izrada poslovnih i investicijskih planova za privlačenje vanjskog kapitala uključujući i venture capital
  • Izgradnja unutarnjih kapaciteta i razumijevanje razlika u kulturi
  • Izvozni marketing
  • Istraživanje tržišta
  • Izvoz
  • Strane investicije
  • Međunarodna zaštita
  • Usvajanje međunarodnih standarda

E-poslovanje

Priprema projektnih prijedloga i /ili tehnička pomoć u provedbi projekata sufinanciranih iz EU izvora

Natječaji

Strateški dokumenti

Primjeri dobre prakse

Herbea d.o.o.

Kroz IPARD program tvrtka je izgradila i opremila poslovnu halu za preradu ljekovitog bilja kako bi preradom kamilice stvorili proizvod više dodane vrijednosti.

Šafram d.o.o.

Tvrtka ima zaokružen sustav proizvodnje začinske paprike, od sjemena do plasmana, a uz tradicionalno sjeme ove su godine uveli i hibridne vrste paprike koju uzgajaju na svojim površinama. Njihova ulaganja u tvornici u Turanovcu nedaleko od Virovitice redovito prati Europa – privlačenje novca iz EU smatraju obvezom. U posljednje tri godine, uz pomoć županijske razvojne agencije Vidra, tvrtka je iz europskih fondova dobila oko tri i pol milijuna kuna bespovratne pomoći.