ENG
/ 27.4.2021. /
Ostale novosti:
11.10.2024.
9.10.2024.
30.9.2024.
Razvojna agencija VIDRA kao regionalni koordinator u Virovitičko-podravskoj županiji, poziva sve ustanove/institucije i druge korisnike EU sredstava koji imaju sklopljene Ugovore o dodjeli bespovratnih sredstava temeljem poziva na podnošenje projektnih prijedloga Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020 . na sudjelovanje na predavanjima koje će se održati putem aplikacije ZOOM, a na teme:
• „Planovi nabava i registri ugovora“ – koje će se održati dana 06 . svibnja 2021. godine s početkom u 13:00 sati;
• „Sukob interesa“ – koji će se održati dana 07. svibnja 2021 . godine s početkom u 13:00 sati;
• „Postupci nabava u Interreg projektima“ – koja će se održati dana 07 . svibnja 2021. godine s početkom u 13:30 sati
Kako s obzirom na trenutačnu epidemiološku situaciju nije moguće predavanje održati u fizičkom obliku, pozivamo sve zainteresirane korisnike, da se prijave na sudjelovanje na predavanju:
Svi zainteresirani korisnici koji se do navedenih datuma jave na prethodno navedenu e-mail adresu sa zahtjevom za sudjelovanje na predavanju, dobiti će link za sudjelovanje na predavanju putem ZOOM aplikacije.
Molimo sve zainteresirane korisnike da nam uz svoj zahtjev za sudjelovanjem dostave i slijedeće podatke: