ENG
/ 5.1.2021. /
Ostale novosti:
11.10.2024.
9.10.2024.
30.9.2024.
Razvojna agencija VIDRA kao regionalni koordinator u Virovitičko-podravskoj županiji, poziva sve ustanove/institucije i druge korisnike EU sredstava koji imaju sklopljene Ugovore o dodjeli bespovratnih sredstava temeljem poziva na podnošenje projektnih prijedloga Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020 . na sudjelovanje na predavanju koje će se održati putem aplikacije ZOOM, a na temu provođenje postupaka nabava u Interreg projektima, koje će se održati dana 13 . siječnja 2021. godine.
Kako s obzirom na trenutačnu epidemiološku situaciju nije moguće predavanje održati u fizičkom obliku, pozivamo sve zainteresirane korisnike, da se prijave na sudjelovanje na predavanju najkasnije do 12 . siječnja 2021. godine na e-mail adresu: swen.justa@ravidra.hr
Svi zainteresirani korisnici koji se do 12 . siječnja 2021. godine jave na prethodno navedenu e-mail adresu sa zahtjevom za sudjelovanje na predavanju, dobiti će link za sudjelovanje na predavanju putem ZOOM aplikacije .
Molimo sve zainteresirane korisnike da nam uz svoj zahtjev za sudjelovanjem dostave i slijedeće podatke:
Aktivnost izrade poziva Korisnicima dobivenih bespovratnih sredstava u okviru poziva na podnošenje projektnih prijedloga Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020. na sudjelovanje na predavanju na temu provođenje postupaka nabava u Interreg projektima financira se iz projekta tehničke pomoći VIDRA-TEC 2.