ENG
/ 10.11.2020. /
Razvojna agencija VIDRA kao regionalni koordinator u Virovitičko-podravskoj županiji, poziva sve ustanove/institucije i druge korisnike EU sredstava koji imaju sklopljene Ugovore o dodjeli bespovratnih sredstava temeljem poziva na podnošenje projektnih prijedloga Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020 . na sudjelovanje na predavanju koje će se održati putem aplikacije ZOOM, a na temu sastavljanja i objave institucionalnih planova nabava i registara ugovora, koje će se održati dana 20 . studenog 2020. godine s početkom u 13:00 sati.
Kako s obzirom na trenutačnu epidemiološku situaciju nije moguće predavanje održati u fizičkom obliku, pozivamo sve zainteresirane korisnike, da se prijave na sudjelovanje na predavanju najkasnije do 19 . studenog 2020. godine na e-mail adresu: ivan.ferencevic@ravidra.hr
Svi zainteresirani korisnici koji se do 19 . studenog 2020. godine jave na prethodno navedenu e-mail adresu sa zahtjevom za sudjelovanje na predavanju, dobiti će link za sudjelovanje na predavanju putem ZOOM aplikacije .
Molimo sve zainteresirane korisnike da nam uz svoj zahtjev za sudjelovanjem dostave i slijedeće podatke:
NAPOMENA: Predavanje se odgađa za 23. studenog 2020. godine u 13:00 sati